21_37, Kunstprojekt

"Sæt dig på din kunst"

Haderslev kunstskole indbyder til krea-hygge i weekend den 23/24 Oktober fra kl. 10:00-15:00 i skolens lokaler på Jomfrustien 52 1. sal (det gamle havnekontor)

Mød din lokale kunstskole, til kunstnerisk udfoldelse og hygge. Under mottoet: “Sæt dig på dig kunst” kan børn, unge og voksne prøve deres kreative evner af.

Du kan dekorere en af kunstskolens stole, ved at male eller lave collage af papir, stof, eller F.eks. af gamle malerier, du kan også give andre rekvisitter nyt liv.

Kunstskolen har skaffet flere effekter, som kan købes for den loppepris vi har betalt, eller du kan selv medbringe noget du vil update. Vi stiller maling og lim mv. gratis til rådighed.

Vi byder på kaffe, the, drikkevarer og lidt kage og snacks og så kan du ellers slå dig kreativt løs, i hyggeligt samvær med de andre fremmødte.

-Og du skal ikke være verdensmester ud i kunst, din interesse er nok. Hvis du blot vil hilse på og opleve de forskellige projekter, så er du også meget velkommen. Arrangementet er gratis, men vi vil gerne have en tilmelding her, så vi har til planlægningen.

Vi ses, hilsen din Kunstskole i Haderslev.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen